Lång som en lyktstolpe!

Jag älskar lov för då kan man åka ut till stallet på förmiddagen så har man hela kvällen fri till något annat. Som ni redan kanske gissat så åkte jag ut till Spirre på farmiddagen och red. Sen eftersom att himlen verkade ha öppnat sig totalt åkte vi till ridhuset idag igen.

Idag så dressyrade jag och Spirit runt i ridhuset helt för oss själva. Måste säga att jag tycker det är grymt skönt att inte behöva se upp för någon annan. Okej, nu mer till ridningen. Spirit va verkligen helt sjukt fin idag igen! Nu ska jag verkligen försöka hålla kvar det här. Rider man ordentligt varje dag så blir det lättare för varje dag och Spirit är ett levande bevis på det!

Det jag red var mest volter (som vanligt). Sen så lite skänkelvikning från långsida till långsida och även lite på volten. Skänkelvikningarna som jag gjorde på volten är väldigt nyttiga för Spirit för det gör så att jag får lite mer koll på vart han har alla fyra benen och det är alltid något som inte riktigt vill gå där det ska. Men snart så ska det inte vara så jobbig längre för nu tusan ska det bli rida av! Vill jag ha placeringar i dressyr och fälttävlan så kan man inte sitta och mes rida! Fast det förstås man kan inte mes rida i hoppningen häller för det slutar inte så bra...

Mamma tog lite bilder på mig när jag red med din mobil (så det är inte värsta bästa kvliteten) men man ser fortfarande ganska så bra vad som är på bilden. Och jag tycker inte om det jag ser på bilden. Jag är alldeles för lång för min älskling och det gillas inte! Men det är bara när jag har dressyrläder som jag tycker det ser förjävligt ut. När jag har hoppläder så ser det ändå ganska så okej ut.
Dressyrläder


Hoppläder

Jag vet att jag har lite stolsits men det har varit värre! Jag jobbar på det!!

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

svar: justja... jag tänkte inte på att dom va kända, tänkte bara på alla som typ är från USA och nån sån har jag inte träffat hehe ;D

2012-01-02 @ 16:26:28
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/
Postat av: Lisa Fager

svar: HAHA han ja!! inte för jag visste vem han var innan IQ stars men hehe ;)

2012-01-02 @ 18:36:02
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0