Karin träning

Igår var det då andra träningen för Karin och jag måste bara börja med att säga: JAG ÄLSKAR MIN PONNY! Han va så gymt mysig och härlig att rida. Det finns knappt några ord som kan förklara känslan som jag hade under framridningen. Jag behövde bara sitta och hålla en bra sist och Spirit bara jobbade på! Det betyder att Spirit börjar få bättre balans och då kan ha bära sig själv.

Själva övningen senare under passet var ungefär samma sak som förra veckan. Övningen var inte alls lika till utseendet men jobbet var ungefär det samma. Vi började på en höjd runt 70 och då hoppade Spirit mest långt och lyfte upp tassarna 71cm kanske så efter jag hoppat den lilla banan så höjde Karin upp oxerni fem och halvan till typ 1m? Och då fick Spirit verkligen ta i och hoppa runt och det kändes riktigt bra!

Mamma har filmat nästan alla övningar så det lär nog komma upp nått litet klipp så ni få se min alldeles underbara ponny! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0