IQ Stars - Jens träningarna

Sista träningen är nu hoppad och klar :'(

Det har varit 5 stycken väldigt bra pass för både mig och Spirit. Nu ska jag och Spirit köra stenhårt med det som vi fick jobba på!

Vi travhoppade lite i början och Spirit skötte sig bra. Jag måste då saga att det har gått mycket värre men det har även gått mycket bättre. Jag kastade överlivet som jag vet inte vad... Men sen när vi skulle hoppa banan så fick jag äntligen lite hjälp med ridningen just i det ögonblicket. Jens sa för första gången åt mig hur jag skulle rida just då. Det som jag skulle göra var att få in bakbenen under Spirit och det blev skitbra när jag fått göra det en stund! Sen så fick jag hoppa banan och jag kunde verkligen berstämma om han skulle hoppa av stort eller litet. Jättehäftig känsla!

Har inge bilder från träningen idag på datorn än men det kommer, om inte idag så kommer de imorgon!


Måste säga att det ser riktigt jobbigt ut att vrida hela kroppen sådär som Spirit gör? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0