Håltimmar in my <3

Skolan började rätt lugnt nu efter lovet. Idag skulle jag haft 4 lektioner varav en där jag skulle ha muntlig redovisning men den lektionen och naturkunskapen är inställda idag. Så det blev bara 2 lektioner totalt idag (Tyska och samhäll). Och på tyskan gjorde vi inte ett skit. Vi lyssnade på några personer som pratade om vad som hänt i Tyskland under 2011 (rikigt intressant...!). Nu så sitter jag och väntar på att samhällen ska börja fast det är 50 min kvar... Sen på tal om ingenting så dödar min mage mig långsamt. Jag förstår inte vad det är men jag har så grymt ont i magen! Visserligen åt jag lite potatssallad i fredags men att få ont i magen nu två dagar efter (jag är laktosintollerant) jag förstår mig inte på min mage, den lever sitt eget liv...

När jag åkte till skolan imorse så lyssnade jag på mix megapol och de sa att för varje dag så blir det ljusare 4 minuter mer än dagen före. Dvs att solen kommer upp 2 minuter tidigare på morgonon och den går ner 2 minuter senare på kvällen. 4 minuter varje dag är rätt mycket så fortsätt så solen för jag vill ha sommar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0