Det sprack på en gång...

Att det ska vara så himla svårt för mig att följa mina planeringar.... Idag blev det ingen ridning för att jag inte fick (sadface) för mina föräldrar. Men det är väl kanske förstårlikt eftersom att jag låter värre än en kråka. Men det blev i alla fall en tur till stallet för att mocka så då fick jag pussa på min älskling!

Ja som sakt min hals låter värre än värst! Så nu blir det till att läsa samhäll och dricka te med honung. Det skulle inte sitta fel med en knäckebrödmacka med ost på heller! :D


Hehe satt å letade lite bilder som jag kunde lägga upp tillsammans med inlägget och då hittade man det här! Ponnyridning med HARKUS på Westerqvarn och Twister fick prova på att vara en riktig indianhäst och så var det en av Sallys första ponnyridningar om jag minns rätt, på bilden står jag med den lilla svarta evil shettisen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0