Älsklings powniiie!

Det känns som om jag ligger lite efter i bloggandet eftersom att  jag hela tiden skriver om vad jag gjorde igår. Men, men va gör det om hundra år.

Igår då så åkte jag och mamma till ridhuset med Spirit och trimmade lite dressyr. Spirit var grymt fin men det där nya sättet som Karin är stenhård med nu är så himla jobbigt. Jag vill ta i yttertygel heeeeeela tiden. Men jag gör det inte för det är precis vad Spirit vill att jag ska göra så att han slipper jobba. Efter att vi bråkat lite så gav Spirit tillslut upp och då blev han så himla fin och jag ville INTE sluta rida. Fast eftersom att han var så fin så red jag kanske bara i 45-50 minuter. Jag ville även inte riskera att det skulle hända någonting så att vi skulle vara tvungna att bråka igen. Man ska ju sluta på topp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0