12 saker om mig och 12 saker om Spirit

JAG:
1. Jag har brottats i 7 år sammanlagt (inte i rad, tog en liten paus sen började jag igen)
2. Jag HATAR Pyttipanna.
3. Jag har en loftsäng.
4. Jag har 6 stycken tävlor på mig själv i mitt rum.
5. Jag är väldigt ostrukturerad.
6. Ingenting kan få mig att missa en träning (med hästen).
7. Jag älskar att spela teater.
8. När jag börjar kolla på någon serie (t.ex vampire diaries) så blir jag väldigt lätt beroende...
9. Nu när jag tänker på det så är jag nog en vampyr nörd... twilight, vampire diaries, true blood... Jupp måste nog vara så xD
10. Jag är väldigt lat!
11. Jag har ramlat av mer än 30 gånger
12. Jag är dansat som en clown på ridbanan i globen!!

SPIRIT:
1. Spirit har aldrig bockat när jag setat på hans rygg
2. När han "busar" slänger han lite med huvudet.
3. Han är ett riktigt drygo när han är själv i stallet.
4. Han går raka vägen in i transporten när det finns linor på båda sidorna om honom, finns de inte där så stannar han mitt framför rampen och går inte ett steg längre.
5. Han gör aldrig illa mig med mening (det händer att han bufflar till mig någon gång och jag får nått blåmärke men han förstår inte att han är så stor och stark)
6. Han är för dumt smart för sitt eget bästa.
7. Han hoppar aldrig ett hinder om jag inte är med honom till 100%.
8. Han har bara kissat två gånger när jag setat på honom.
9. Han tycker inte om att blöta ner sina tassar.
10. När man skor/broddar så måste man alltid börja med vänser bakben.
11. Han börjar bli lite stickelhårig på ryggen runt manken.
12. Han slickar nästan aldrig på sin saltsten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0