Söndagen!

Godmorgon!

Hehe... Jag tog lite sovmorgon idag även fast jag egentligen inte fick det. Har en del läxor som behöver läsas och senare idag så ska jag på Pay'n Jump i Köping så hinner inte med det då... Men, men gjort är gjort.

Idag då ska jag iväg till Köping på en Pay'n Jump och jag längtar faktiskt ganska så mycket. Första start är klockan 13:00 och jag ska hoppa 80, 90. Tror mamma sa något om att jag startar som nr 25? Jag hoppas verkligen att Spirit går lika fint som på träning för jag är värsta taggad och för er som inte känner mig så brukar jag ALDRIG vara taggad innan en tävling!

Sen så senare i kväll blir det HARKUS möte och då ska vi bestämma vad vi ska göra på sportlovet. Jag vet att det bara ät två veckor kvar så vi är lite sent ute... Men det är jättesvårt att hitta ett datum som så många som möjligt kan vara med på. För vi är inte så många och det går inte att ha ett möte på 2-3 stycken... Men ikväll så blir det möte i alla fall!

Hare gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0