Övning ger färdighet!

Först och främst så ska jag bara säga att jag glömde helt bort att skriva om Spirit igår. Men han ser jättefin ut i ögat och jag är verkligen glad att medicinen fungerar så bra!

Nu har jag nyss kommit hem från stallet där vi satte i ögondroppar i Spirits öga igen. Det kändes lite löjligt att behöva åka ut för att ta in honom och bara ha i en droppe i hans öga och sen släppa ut honom igen. Men jag passade på att övningsköra! Det har jag inte gjort på länge. Jag va lite nervös i början men sen så gick det bättre. Jag åkte till och med in til Hallsta för att tanka! Stolt tjej här! Fast jag gjorde det inte direkt fel fritt om man säger så xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0