Om jag var en häst...

... Så skulle jag troligtvis vara väldigt lik Spirit. Fast jag skulle nog vara lite mer märrig och jag skulle nog vara en storhäst eftersom att jag har så långa ben.

Jag har tänkt på det här ett tag faktiskt, jag vet jag har inget liv. Men tanken ploppade upp i min hjärna så då var jag tvungen att tänka ut ett svar också.

Men jag tror att jag skulle vara som Spirit, inte göra mer än vad jag behöver. Men lite mer märrig skulle jag vara och det är jag 100% säker på. Jag har faktiskt lite temprament har jag kommit underfund med den senaste tiden (a)... Men jag tror att jag skulle vara lite mindre otålig för Spirit har noll tålamod!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0