Morgon utsläppet

Man måste bara älska hästlivet! För ungefär 2 timmar sen så tyckte jag inte det för det var då som jag var tvungen att gå upp för att åka till stallet och släppa ut pållarna. Men nu så tycker jag faktiskt att det var jättemysigt. Jag har hunnit gjort massa saker nu på morgonen som jag normalt aldrig skulle hinna. Jag har faktiskt bakat scones till frukost och det var så gott! Jag erbjöd min bror lite men han är lite av en sjusovare och det var för gott så jag klarade inte av att spara lite till honom, tihi.

Fast jag var riktigt smart att inte sätta på någon fläkt så brandvarnaren gick igång... Jag tror att min bror ät väldigt glad på mig just nu, hehe. Men, men sånt är livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0