Karin träning

Jag vet att jag skriver om träningen lite sent men nu fick det bli så eftersom att jag kom hem typ 10 igår efter träningen och så har jag inte haft några bra raster i skolan.

Men i alla fall så var Spirit grymt duktig igår. När vi red fram var han som en dröm och jag ville verkligen inte sluta rida i traven. Men vi skulle börja hoppa så då kunde jag släppa den fina formen och traven. Han hoppade jättefint och han var så himla lydig och han gick fortfarande så himla fint. Spirit påminde mig verkligen om varför jag älskar honom.

Efter att vi ridit alla övningar så satte Karin ihop det till en bana och Spirit började bra som innan men näst sista långsidan så blev han sådär bekväm av sig igen... Jag blev så arg på honom och jag tror nog att Karin blev mer arg. Så jag och Spirit bråkade lite på den långsidan och sen efter lite fight mellan oss så skulle vi komma ännu en gång och då stanna han igen men då sa jag "så fan heller" och red på när han stod lite halft still (han hade inte riktigt stannat än) och så hoppade han stilla stående som jag inte alls var berädd på så jag flög upp och sen landade jag men ansiktet rakt på Spirit hals och jag var bomb säker på att jag skulle börja blöda näsblod så jag släppte Spirit och brydde jag mig om att sitta kvar. Så ja jag ramlade av... Och mina knän tog med stryk av det än vad jag trodde. Men, men en avramling närmare hundra!

Nu ska jag tillbringa kvällen med världens bästa Mickis så ha det bra!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0