Karin träning 9/2

Igår så var det ju då Karin träning och det gick grymt bra!

Framridningsövningen var väldigt svår. Men jag klarade travmomentet väldigt bra men det blev lite svårare i galoppen eftersom att det skulle vara både galoppombyte och sluta i galopp. Spirit tyckte inte om det... Men jag fixade det ändå helt okej. Jag är såå nöjd över min älskling!

I själva hoppningen vet jag inte vad jag ska säga. Han skötte dig jättebra även fast att jag utmanade honom jättemycket. Det känns som att han har fått en liten annan inställning med hoppningen nu för han har en heöt annan sorts bjudning nu än vad han hade förut. Plus att nu så hjälper han till lite. Vi har övat väldigt mycket på att jag inte ska behöva göra allt perfekt för Spirit eftersom att det är helt omöjligt för mig att rida helt perfekt varenda gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0