Karin träning

Igår så var det träning igen. Spirit är helt bra från ögoninflamationen så jag fick hoppträna som jag var väldigt glad över. Jag tror även att min lilla galning också var glad över det... Han hade jättefin och bra bjudning hela passet men han var inte så lydig. Det kändes väldigt okontrollerbart när jag red. Fast när jag tittar på filmerna som mamma filmade ser det inte ut alls så som det kändes. En possitiv sak var att han hela tiden tog för sig på hindrena och det kändes som att det var hue enkelt som helst för honom. Fast sen så krävde vi inte så jättemycket av honom eftersom att han stått i nästan en hel vecka.

Han var väldigt svår att rida i framridningen för att stretade emot väldigt mycket men i slutet av träningen så gick han väldigt fint och jag tror nog att det kn gå rätt så bra på söndag!



Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej, jag tycker du är as duktig på att göra bilder och undrar om du kan göra en header till mig? skulle bli super glad då, tack i förhand

mvh Felicia Rodling

p.s bilden ska vara 1000 gånger 288

2012-02-25 @ 16:44:00
URL: http://felle.se
Postat av: Felicia

du kan lägga ut den på facebook när den är klar om du gör den till mig // felicia rodling

2012-02-26 @ 15:31:22
URL: http://felle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0