I know, I'm awesome :M

Bara för att göra alla avundsjuka på min hurtigness så tänker jag skryta lite om att jag varit duktig och gått en promenad nu på morgonen. Jag gick från 05:35-06:20. Helt otroligt för att vara mig. Men jag måste faktiskt berätta att det var ganska så jobbigt att ta sig upp ur sängen när klockan ringde klockan 04:45. Jag kom inte upp när klockan ringde men 05:20 är fortfarande bra!

Det var inte enkelt att gå idag... Is överallt och jag höll på att hamna på ändan miljoner gånger. Den gången som det var närmast var i en vattenpöl... Men jag lyckades hålla mig på fötter. Men egentligen vad skulle det göra om jag ramla, det är ju inte direkt så att det är många som skulle se det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0