Hejsan hoppsan!

Just nu sitter jag och har väldigt tråkigt så jag gick in och kollade på lite hästar som är till salu och här är några som jag skulle vilja provrida!

Häst nr 1 Denna häst såg väldigt trevlig ut, jag tycker om lite större hästar.
Häst nr 2 Visseligen är hon bara 4 år och på filmen ser hon väldigt lång och stel ut men det kan ju bero på ryttaren. Sen så älskar jag verkligen namnet ;)
Häst nr 3 Det här var en riktig snygging enligt mig! Plus att jag skulle inte behöva åka så långt för att provrida honom.
Häst nr 4 Det här var också en snygging, jag vet inte riktigt vad det är som jag tycker om med henne men något är det.
Häst nr 5 Om jag tyckte de tidigare hästarna va snygga så vet jag inte hur jag ska beskriva denna! Så himla vacker! Och inte alls så dyr, känns lite som att jag skulle vilja provrida henne redan nu (a)

"Häst nr 1" osv är länkar till de olika hästarna.

Det är inte dags att köpa en nya häst än men jag tycker att det är lite kul att kolla på lite hästar då och då. Det är så roligt att se vad för hästar som jag faller lite för bara av att se bilder/filmer på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0