En liten snabbgenomgång!

I fredags så packade vi in Spirit i transporten och åkte till Hallsta för att träna lite dressyr till idag och han var jättefin i framridningen men när jag skulle öva programmen så gick det inte som jag ville. Jag var inte nöjd med själva programridningen men i framridningen var han jättetrevlig så jag försökte koncentrera mig på det och se från den ljusa sidan.

Igår så var det Josses tur att rida Spirit så hon galopperade ut på hacket och tydligen så var det alldeles lagom eftersom att Spirit gick så bra idag. Men senare på kvällen ungefär vid 16:45- 19:30 så tillbringade jag min tid i stallet för att knoppa manen, fläta svansen och putsa träns. Spirit verkligen njöt av att bli så ompysslad som han blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0