En dag i Stall Lärbo!

Nu är jag nyligen hemkommen efter att varit i stallet ungefär 4h. Det var verkligen länge sen som jag verkligen var i stallet för att bara vara. Men jag var inte själv! Jag är inte forever alone!

Jag och Sophia började med att rida ut som va väldigt mysigt, vädret är bara så himla härligt! Jag kände att jag kanske hade lite för mycket kläder... Men kul hade vi, alla fyra! Sen så blev det lite fotografering för Sophia hade tagit med sig hennes kamera. Så vi bombade på med bilder på oss med hästarna! När de bilderna kommit upp på facebook kommer jag sno dem och lägga upp här. Det finns säkert en massa skojiga bilder ;)

Efter fotograferingen så var det ju då dags för stalltjänsten. Jag var tvungen att mocka ur Spirits box så det tog ju sin lilla tid. Men, men jag tycker att det är såå mysigt att bara vara i stallet och göra allt i den takt man vill. För idag hade jag verkligen inte brottom till något!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0