Don't feel so good...

Just nu är klockan 11 minuter över 12 och jag kan inte sova på grund av min jävla mage! Jag hatar den! Att den aldrig kan nöja sig med att bara vara... Den måste alltid bli dålig när man minst anar det. Jag har inte haft ont i magen på ganska länge nu men nu har jag det. Sen så känns det som att det blir värre och värre för varje gång jag får ont i magen. Jag skulle lätt kunna ampetera bort min mage när den är såhär... Detta kanske inte är så roligt att veta men när man är klar vaken mitt i natten och inte har något att göra då skriver jag. Även de man minst anar kan ha något som inte är så bra med dem. Hos mig är det magen. Den här gången kändes det som att jag skulle spy och det är inte ett bra tecken...

Jag vill verkligen inte att det har ska vara någon prestations sak. För nu när jag tänker efter så är det nästan alltid efter något när jag börjar slappna av som dem här "attackerna" kommer. Jag ber till gud att det bara är något som jag ätit. Kan jag ha fått i mig laktos under dagen kanske?? Jag hoppas på att det bara är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0