Dingtuna idag då!

Idag så var det målsättnings snack i Dingtuna med Karin och det gick väl bra. Vi pratade inte så mycket om mina mål för det jag kommit fram till på egen hand var riktigt bra. Lite utmanande men inte helt omöjligt.

Drömmål: Hoppa världcupen
Långsiktigt mål: Hitta en häst som kan ta mig lite närmare mitt drömmål
Årsmål: Bli så bra som möjligt med Spirit och kvala upp till P80
Delmål: 60% på en dressyr, träna mycket terräng och göra så att Spirit går som en klocka i 80 och 90

Jag är riktigt nöjd med mina mål för det är verkligen vad jag vill göra!

Efter det här lilla mål snacket så skulle jag träna för Karin och verkligen utmana Spirit så att vi skulle få tillfälle att göra något åt alla hans stopp. Så jag utmanade honom jättemycket när jag kom på hinderna men då funka han. Jag gjorde ingenting han skötte allt själv så jag kom på linjen 3 gånger och alla gånger var väldigt utmanande men Spirit hoppade och hade inte en enda tendens till att stanna. Jag måste säga att jag blev jävligt chockad men det kändes ändå väldigt härligt! Hoppas det håller i sig!

Fast Spirit brukar vara snäll några gånger efter det att jag ramlat av... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0