Detta hände i onsdags!

Efter skolan så åkte jag med min bästis/personliga tränare till friskis och svettis för att gymma lite. Det gick bra men jag var helt slut efter det eftersom att min lilla mördar kompis tycker det är väldigt roligt att pressa mig. Fast jag gjorde allt med fri vilja så jag klagar inte!

När jag kom hem så var jag tvungen att skriva på en uppsats som ska vara inne idag... Den är inte klar än men jag har till 23:59 på mig. Sen så efter det så åkte vi ut till stallet och packade in Spirit i transporten för att åka till ridhuset. Jag kände att jag behövde rida igenom honom lite i ridhuset innan träningen igår. Han gick bättre än förväntan men sen ska jag alltid se allting lite från den negativa sidan och jag hatar det men det är något som jag inte kan rå för... Han var inte så fin som han var innan vilan men jag tror nog att vi kan komma till det ganska så snart igen (hoppas att han kan vara fin på söndag för då ska jag tävla dressyr på klubben).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0