Damn you stupid eye!

Nyss hemkommen från stallet där jag bara mockade och packa maten som vanligt. Det blev ingen ridning idag för jag känner mig väldigt deppig på grund av det här med Spirits öga.

Han måste ha ögondroppar 3ggr om dagen så jag och mamma åkte ut till stallet vid halv 7 imorse och mormor och mamma åkte ut på lunchen och så nu var jag och mamma ute i stallet igen för att fixa dropparna. Älskar dig mamma som hjälper mig! Men jag tror inte att Spirit älskar dig... Han blir sur som ättika efter att vi brämsat honom. Sen så tycker han inte om pulver medicinen heller även fast att vi blandar det med äppelmos. Men ögat ser i alla fall mycket bättre ut än igår. En som inte vet hur Spirit har varit förut skulle inte märka att det var något konstigt med ögat. Men jag ser att det fortfarande är svullet och rött samt att det där gråa syns fortfarande i hans öga.

Nu ska jag deppa lite till och kolla på vampire diaries!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0