Dagens ridpass

Idag kände jag inte för att rida så jag tömkörde istället och varför jag ville tömköra har jag ingen aning om. Det var ett idiotiskt val som jag gjorde. Det är ganska så isigt på vissa ställen i hagen och Spirit får ju lite damp när man tömkör/longerar så det är ju klart som f*n att Spirit halkar. Mitt hjärta slog några volter men det verkade inte som att det blev någon skada efter den lilla vurpan som tur var.

Imorn blir det Karin träning igen och vi får se hur det går nu när jag inte ridit så ordentligt de senaste dagarna för att jag varit stressad över en del saker i skolan och det har inte varit min vecka... Jag hoppas på det bästa!

Spirit saknar sin stallkompis som flyttat till uppsala eftersom att ägaren börjat studera till läkare. (väldigt fotogenetisk häst må jag säga!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0