Dagens ridning 19/2

Idag så red jag på galningen för första gången på en vecka... Det började bra men eftersom att han fortfarande måste ha ögonlapp så ser han inte på ena ögat vilket resulterar i att han reagerade på minsta lilla ljud. Sen blev det inte bättre av att det åkte runt en stor traktor som sandade vägarna. När jag nästan ridit hela rundan och det gått rätt så bra utan större problem så tänkte jag rida lite på en åker och ja... Hej Solvallatrav! Det märktes väldigt tydligt att Spirit va ganska så pigg. Sen så var han väldigt stel också så det var inte så lätt att få stopp på honom. Men eftersom att jag sittar här vid datorn så måste jag ju fått stopp på honom på något vis.

Det känns jättebra nu att Spirit bara ska äta medicin imorgon och sen så behövs det inge mer! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0