Dagens ridning 11/2

Idag blev det en liten barbackatur runt några åkrar. När jag skrittat nästen hela rundan så fick jag för mig att ta ett varv i galopp runt energiskogen så jag gjorde det och det gick bra enda fram tills det att jag skulla bryta av... Fy så skumpigt det blev. Höll nästan på att skumpa av! Hehe... Tur att det inte var någon i närheten som kunde se mig xD

Sen så när jag kommit tillbaka till stallet så släppte vi ihop Spirit men Miro (Lacostes halvbror). Normalt brukar Miro inte tycka om ponnysar men Spirit var tydligen helt okej. Jag tror att han saknat att ha en kompis. Spirit och Miro såg så söta ut när de kliade på varann med öronen spetsade framåt. Fast Miro tjöt till lite i början men det var det enda. Hoppas verkligen att de kan funka tillsammans! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0