Dagens ridning 10/2

Idag så ställde vi in Spirit i transporten igen och körde till ridhuset i Hallsta för att träna lite dressyr. Och herregud vad fin han var!!!!! Det är helt sjukt! Jag fattar inte hur fint han verkligen gick. Jag kan inte sluta le för det är verkligen så himla härligt att rida på Spirit när han går så här fint! Galoppen var helt underbar jag var verkligen upp bland de rosa molnen och galopperade. Den var så jävla mäktig! Förlåt för min svordom men det är det enda sättet som jag verkligen kan beskriva hur fin han var!

Jag har en tanke i huvudet efter det här passet och det är: Alla dressyr muppar som rider D-ponny kommer behöva bli lite oroliga nu när jag och Spirit kommer ut på dressyr banorna!

Idag går jag och lägget med ett fett stort leende på läpparna!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0