Allmän information om min dag ;)

Godmorgon på er!

Idag så är det Jessica som ska ut och rida på Spirit så jag har en dag för mig själv. Sådanna här dagar brukar sluta med att jag bara sitter framför datorn och gör absolut ingenting... Men jag har ju bestämt mig för att komma i form så jag hade faktiskt tänkt att gå ut och springa! Nu när min personliga tränare är i Paris måste jag hitta viljan själv men än så länge har det faktiskt inte varit några problem.

Senare idag så kommer jag troligtvis skriva en massa tidsinställda inlägg så att bloggen inte står still när jag inte hinner med att blogga. För jag vill faktiskt att ni som läser den här bloggen ska fortsätta göra det. Jag tycker så mycket om att skriva hur det går för mig och Spirit, till en början struntade jag i hur många som läste men jag måste erkänna att det är riktigt kul att se hur många som varit in och läst mina inlägg om mig och Spirit! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0