Var jag helt slut igår är det inget mot idag...

Gjorde samma sak som igår fast böt ut Spirit mot Clinton (en häst på ca 180cm och stor som satan jämtfört med Spirit). Inte jobbat såhär fysiskt två dagar i rad på typ 5 år så man är ju lite ovan. Jag har knappt ens någon kontakt med mina ben för jag har försökt ett antal att ställa mig upp för att gå och duscha men det har liksom inte funkat än.. Och det är riktigt svårt att hålla ögonlocken öppna när det känns som att det sitter superstarka magneter och drar ner ögonlocken för ögon. Ni får ursäkta om det är någon väldigt konstigt formulerad mening för jag har inte riktigt koll på vad exakt jag skriver.
 
Elmer var duktig idag även fast jag var ganska så ordentligt trött när jag kom ut till honom. han hoppade och stutsade lite i galoppfattningarna men inte mer än vanligt men det som var en förbättring var att han fortsatte galoppa istället för att stanna. Det börjar ta sig lite nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0