Ungefär en månad sen sist, ops :S

Drar igenom lite vad som hänt sen sist jag skrev.
 
ELMER ÄR FRISK OCH SKA MED PÅ HOPPTRÄNING IKVÄLL!
Spirit mår prima, inget speciellt har hänt, har ridit på så gått det går på underlaget som varit ett rent helvete rent ut sagt men nu så är det snö och då är det inga problem! 
 
Men den STORA nyheten som jag bara var tvungen att skriva om är att igår på praktiken så fick jag ett litet jobb erbjudande av Charlie (hade tänkt att fråga i sommar om jag kunde få sommarjobba men han kom med erbjudandet igår!!!!) levde verkligen i extas igår. Charlie sa att de behövde hjälp med att rida hästarna eftersom att det är ett antal stycken och många av dem är unga och behöver lite utbildning i hanteringen och inte bara i ridningen. Så jag kommer få hjälpa Charlie och Ullrika en del med att rida hästarna men tror att det är mest att mocka skit men det hör till. 
 
Så nu när jag har två egna och sen rider vissa av deras hästar kommer jag utveckas så sjukt mycket och jag har tagit ännu ett steg i trappan mot att tävla i världscupen. Känns så jävla underbart!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fina ni är!
Underbar bild! :D

2012-12-13 @ 17:08:33
URL: http://kajzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0