Spara, ladda upp, färdig! Eh nähä??

Filmen är klar men jag har lite problem med att spara den i rätt sorts fil och inte som ett projekt så jag kan inte ladda upp den på youtube... Drygt!
 
Min dag har varit väldigt bra, åkte in till 08:30 bara för att jag skulle försöka vara duktig och verkligen räkna matte och det funka. Satt och räknade matte i 2h och 40 min (ger mig själv en klapp på axeln). Sen lunch och det var fläskfilé som alltid på fredagar, mums! Eftermiddan skulle vart ett pass svenska och ett pass idrott men vi hade teori om kost, mycket som man redan visste så det var inget märkvärdig. Hann med 15:00 bussen hem så det blev till att åka ut till grabbarna och fixa i stallet. De fick vila idag för att det är fredag och för att det är svinkallt ute, men imorn så blir det en tidig dag för oss alla tre för jag har utsläppet och tänkte då rida grabbarna direkt på morgonen så att jag kan åka till stan och köpa resten av julklapparna till min familj. Har köpt en och den är till mamma bara de två svåraste kvar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0