Last day of school before christmas!!!

Sitter nu och äter min frukost och väntar på att det ska bli dags för att ta sig inte till skolan för att kolla på en show i 2h och sen åka hem och efter det ut till stallet. Känns ganska så värt om man säger så, vi ska ju ändå inte få några betyg eftersom att vi inte har avslutat någon kurs än. Men jag fick en anledning till att gör mig lite fin, har till och med lockat håret lite grann.
 
Planen idag är att åka ut till stallet så fort som möjligt så att jag hinner mocka ur Elmers box för Lacoste kommer hem ikväll och han får inte plats i 3*3 boxarna så Elmer fick flytta till boxen bredvid Spirit. Efter det så hade jag tänkt att rida iväg till ridhuset med Spirit för han måste jobbas och bli trött av det! Han är som en duracell kanin just nu och man får knappt någon kontakt med honom när han börjat springa... Jättejobbigt men jag får sjylla mig själv som inte har ridit honom ordentligt på typ en månad. Hade tänkt att traska iväg till ridhuset med Elmer också men vi får se hur det blir med det, finns ju en massa läskigheter på vägen dit..
 
Ha en bra dag för det ska jag ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0