Klockan är 16:20!!!

Älskar när man slutar tidigt så att man kan komma ut till stallet fort och fixa med hästarna och vara hemma vid fyra igen! Det var ett tag sedan jag var hemma vid den här tiden på en fredag. Eller asså jag är altid hemma klockan fyra på fredagar men då har jag stallet kvar. 
 
Har mockat ut 3*4 boxen så att den är ren och fin nu ikväll när Lacoste kommer hem, mockat Spirits box och Elmers nya box. Det var faktiskt inga problem att mocka hans box idag, brukar vara tillplattatbajs över heeeeela boxen men nu var det faktiskt högar lite utspritt men fortfarande högar! Packade maten som vanligt men vi hittade ett hönät igår så jag tänkte att jag kanske skulle packa Elmers kvällshö i den så att han har lite att pyssla med så att han inte käkar upp all halm. Hoppas det funkar för det går åt så mycket halm till honom annars... Sen blev det en liten skritt tur på Elmer, lite miljöträning och det kunde vara skönt för Elmer att inte ha en sadel på. Jag hade ju tänkt rida iväg till ridhuset med Spirit men jag blev helt genomfrusen efter att ridit Elmer så det blev en liten vilodag för grabbarna idag. Men imorn ska jag försöka få med mig Mickis ut till stallet så att vi kan tolka men Spirit!
 
Ha en bra kväll!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maja simonsson

http://majjasiimonsson.blogg.se/2012/december/tavling.html
va med och tävla vett ja förlåt om du inte gillar sånna här komentarer

2012-12-23 @ 18:58:36
URL: http://majjasiimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0