Helt slut...

Ridit tre hästar (Indora, Elmer och Spirit), mockat 12 boxar, fodrat, gjort iordning massa hästar, tagit in tre helt hysteriska hästar som hade väldigt brottom in och var ångvält ena sekunden och hoppade runt andra sekunden. Mina onsdagar brukar se ut på det viset men idag vet jag inte vad som är annorlunda för jag är heeeelt slut. Vill lägga mig i sängen redan nu för att sen åka till Bärsta Gård imorgon igen. Men jag ska äta mat först och fixa lite med skol saker så sängen får vänta ännu ett tag. 
 
Elmer var väldigt duktig idag visserligen var han väldigt mycket uppåt men det var inte så jättejobbiga bockar för han fortsatte i alla fall galoppera så det börjar ta sig. Spirit var sjukt pigg så det blev intervallet i djupsnö för det var verkligen det enda som fick honom trött och lugn. Vet inte riktigt hur det kommer gå nästa vecka på dressyrkursen med tanke på att Spirit är så pigg, kommer få jobba arslet av mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0