Tävlingstermin

Tänkte lägga upp min tävlingstermin, så den ser ut för tillfället allefall ! :)
 
25/8 - Surahammars Ryttarförening - Dressyr.
26/8 - Surahammars Ryttarförening - Hoppning.
 
22/9 - Stora Ekeby Ridklubb - Hoppning.
 
29/9 - Hallsta Ridklubb - Dressyr.
 
21/10 - Hamre Ridklubb - Hoppning.
 
Så kommer min och Olles tävlingstermin se ut i höst, någon tävling kan komma till och någon kan försvinna. Planen för hösten är också att vi ska debutera 1.20 på en pay n´ jump. Men vi får helt enkelt se hur det går under träningar och liknande :)
 
Ha det bäst så länge !
Puss & Kram
 

Kommentarer
Postat av: Kalnins

Hamre är den 20e om du inte tänker mäta ner Olleman till ponny C: Jag tar nog med mig min fux dit också hihi!

Svar: Tror du inte Olleman kan gå som C ;) Men tävlingen har ändrats :p när jag planera in den var den lokal och inget DM :D
jumpoffbig.blogg.se

2012-08-03 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0