Skola...

Idag är det då första skoldagen efter sommarlovet... Jag är ju inte direkt taggad. Men jag är i alla fall uppe, trodde inte att det skulle vara så lätt att gå upp som det faktiskt var. Jag vaknade och gick upp innan klockan ringde! Varför jag gjorde det har jag ingen aning om, troligtvis för att jag inte sovit bra alls i natt och det är ju inte så konstigt. Jag vet att många säger att de hatar skolan och jag måste då säga att jag också gör det nu.
 
Men för att det här inlägget inte ska vara allt för negetivt så tänker jag berätta att jag står som sjätte reserv till Strömsholm nu! Så det är ganska så stor chans att jag verkligen kommer in! Nu ska jag verkligen klara av de väldigt få dagarna som är kvar på Rudbeck för sen kommer jag börja på Strömsholm. Man måste hålla hoppet vid liv! Jag vill verkligen byta ut Rubecks salar mot ett stall och ridhus! Jag vill verkligen börja dagen med att mocka klockan 06:55 istället för att cykla ner till tåget! Att sitta framför en dator och lyssna på en lärare som står och föreläser och sen ger en sjukt mycket läxor varje lektion skulle jag inte ens tveka med att byta bort för att kunna få vara bland hästar hela tiden.
 
Som jag sa innan, man måste hålla hoppet vid liv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0