Rivstarten är här!

Hejsan svejsan! Idag blev det mycket inlägg med tanke på hur det sett ut här på bloggen under de senaste veckorna. Jag vet att jag varit ultra super duper dålig på att blogga men jag har helt enkelt inte känt för det. Men nu när tävlingssänsongen börjar så ska jag komma igång med bloggandet. Nu ikväll så har jag tillbringar ett par timmar i stallet eftersom att det var en hel del grejer som behövdes putsas upp och speciellt Spirit. Hoppas att han är lika fin imorgonbitti då han alltid brukar ha en tendens till att ha en pissfläck på rumpan innan varje tävling.
 
Så tävlingen imorgon är i Kungsör och det är hoppning den här gången. Känslan som jag har just nu är lite blandad tror jag. Jag vet inte om jag är nervös men jag har varit ovanligt klumpig under dagen så jag kanske är nervös ändå? Men jag känner mig grymt taggad för jag vill verkligen vinna! Klasserna som jag hoppar imogon är LC och LB sen på söndag blir det LB och LB med lite olika bedömningar i de olika klasserna. Jag har en tradition att jag har med mig en rosett varje gång jag varit i Kungsör men nu hade jag tänkt att bryta den traditionen jag vill ha med mig hem fyra rosetter (helst gulblåa men blåa duger de med).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0