Regningt

Idag har det varit en sån dag som gått jätte fort och man inte fått så mycket gjort. Det är andra dagen nu som jag är hästledig, men imorgon så :D 
 
Har i princip bara tränat idag, och sedan latat mig en del, haha. Var för en liten stund ute med hundarna i regnet, man blev ganska kall, så nu ligger jag och min älskling och gosar till en film. 
 
Imorgon blir det alltså att åka ut till Olle och sedan hem bara. Tänkte att jag skulle trimma lite dressyr och se hur han känns. Sedan ska det väl putsas och tvättas lite.
 
Det blev ett lite snabbt inlägg, men det kommer ett imorgon om ridpasset :D, fyller ut inlägget med lite bilder på fina Bella :D
 
 
 
Ha de bäst !
Puss&Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0