Planering

Hej alla !
 
Sitter för tillfället och planerar lite på terminen. Träningar och tävlingar samt vilka dagar vi ska ha Olle :)
 
Igår var jag ut till stallet på kvällen, red ut en sväng med Patricia. Det blev inget hårt då det märktes på honom i måndags att han var lite trött. Idag ska vi trimma lite mer, tänkte jobba lite med övergångar, ökningar och minskningar och många 8-volter :)
 
Tänkte bege mig ut till hööks någon dag innan helgern. Deras nya höst/vinter katalog har ju kommit ut och jag måste säga att det fanns ganska mycket intressant. Så det kanske är dags att uppdatera lite saker.
 
Måste bara säga att jag ser fram emot helgen väldigt mycket. Tror den kommer vara väldigt lärorik och rolig. Jag får hoppas på det bästa.
 
Nu ska jag gå och göra mig iordning.
Ha de bäst !
Puss&Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0