Planering är inte min grej...

Som alltid så följer jag inte mina planer... Imorse när jag satt och åt frukost så hade jag tänkt att jag bara skulle skritta ut i typ 20 minuter eller nått sånt bara för att Spirit skulle få lite chill efter helgen men... Det slutade med att jag satt och jobbade skänkelvikning och förvändgalopp i hagen.
 
Först när jag satt upp så tänkte jag bara rida runt och känna igenom honom så att han inte skulle bli så stel men han var väldigt mjuk och fin så jag ställde mer krav på honom. Jag ska ju vara med i div 2 dressyren så då måste Spirit vara i sin bästa form dressyrmässigt eftersom att det är LB:1 och LA:1, hehe. Men med tanke på hur fin han var idag så tror jag inte att det ska vara några problem. Visserligen så är vi inte redo för att starta LA:1 imorgon men om någon månad så är vi "fit for fight"!
 
Nu ska jag kolla på OS så vi hörs och ses! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0