Helgkurs på Strömsholm!

Fick nyss ett klagomål om att jag bloggar för lite och hon har brist på läsning så, som alltid, lyder jag hennes order. Jag har till och med något vettigt att skriva och det är inte varje dag som jag har det, förutom ridningen förstås.
 
Jag kollade mailen tidigare idag och där så hade jag fått ett mail från Lollo på förbundet med lite infromation om helgen. För nu i helgen ska jag iväg till Strömsholm på västmanlands och södermanlands bredsatsning. Mamma kommer köra ner mig och Spirit på fredag eftermiddag och under kvällen kommer alla deltagare umgås osv. Sen på lördag blir det morgon stalltjänst samt ridning. Jag valde hoppning och tränaren vi kommer rida för är Ann-Sofie Oscarsson och jag har ingen aning om vem hon är men hon är B-tränare. Hon var tydligen också mycket omtyckt av Strömsholms elever som ridit för henne när hon arbetade där förut, så vi får se hur det blir. Sen under dagen kommer det vara en hel del föreläsningar om bland annan foderlära, egen träning och coaching.
På söndagen blir det ett till pass ridning och troligtvis någon föreläsning då med, vi kommer få schemat på fredagen så jag vet inte riktigt hur det kommer se ut.
 
Men jag hoppas att det kommer vara kul och jag hoppas att jag kommer lära mig något nytt!
 


Kommentarer
Postat av: Kalnins

Duktig Junior! *klappklapp*

Svar: Bara för att göra dig glad gamling ;)
jumpoffbig.blogg.se

2012-08-07 @ 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0