Drömvinsten

Om jag skulle vinna drömvinsten skulle jag göra:
 
Först och främst skulle jag leta reda på ett riktigt fint ställe där jag skulle kunna bygga ett superfint hus och sen en hästgård vid huset. Jag skulle designa allt på gården! Jag vet redan hur det ska se ut, jag har värsta fina bilden i mitt huvud som jag ska försöka få ner på ett papper när jag får tid till det.
 
När jag fixat i ordning min gård med ridhus, utebanor och hela kitet skulle jag köpa ett par riktigt bra hästar. När jag är uppe på världselit nivå så skulle jag börja avla fram egna hästar för att verkligen kunna ha hästar från början.
 
Men bortsett från gården och så, så skulle jag ha lyxiga bilar och jag skulle ha ett sjukt stort hus med en sjukt stor garderob med sjukt mycket kläder i.
 



Kommentarer
Postat av: Mickis

Glöm inte mitt hus bredvid ditt också, tack på förhand! :D

2012-08-29 @ 21:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0