Dagens ridning 20/8 -12

Skolan var inte så speciellt mycket idag, bara lite "hej och välkomna tillbaka". Fick det nya schemat och det ser väl inte helt dumt ut och sen lite andra papper. Fått en ny handledare och hon är idrott- och körlärare, hon verkade snäll men som sagt jag hoppas att jag kommer in på Strömsholm så fort som möjligt!
 
Jag kom hem från skolan vid 4 och jag åkte ut till stallet på en gång, det var riktigt skönt att vara ute i stallet för jag tycker inte så mycket om att vara på Rudbeck så stallet känns som en frihetszon eller vad man nu kan säga. För det kändes inte så speciellt kul att det var en person av 30 som sa hej i skolan... Men ridningen var som en dröm. Tror att Spirit kände att jag var lite nere så han skötte sig jättebra. Jag red mycket serpentiner och i börjar gjorde jag övergångar på medellinjen och volter i bågarna. Eftert några vändor så kunde jag bara rida serpentinerna och Spirit var kvar i samma fina form hela tiden. Det var riktigt härligt, plus att vädret var helt perfekt och det var inte en massa flygfän!
 

Kommentarer
Postat av: Hlkgfköö

Hur många sa du hej till?

2012-08-30 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0