Då var det dags, Strömsholm hear we come!

Godmorgon! Jag lyckades gå upp när klockan ringde idag, stolt! Men jag måste ju hinna med att packa ner min egna packning innan det bär av till stallet där jag hade tänkt tömköra Spirit lite lätt så att han får jogga av sig lite träningsvärk från igår. Efter det blir det väl till att putsa det som behövs och packa allt som ska med till Strömsholm. Jag antar att det kommer bli en hel del, troligtvis mycket mer än vad jag egentligen behöver ta med men det är väl bättre att ta med för mycket än för lite.
 
Jag ångrar lite att jag inte packade mer igår... För hade jag gjort det så hade jag kunnat sova längre idag, haha. Men jag hade liksom inte riktigt räknat med att jag skulle bli så slutkörd på gårdagens träning. Hoppas det är sköna sängar på Strömsholm för jag längtar tills att jag får sova igen!
 
Blir inte så mycket mer från mig idag då jag kommer åka ut till stallet om ca 2 timmar och sen var där ända tills det är dags att åka till Strömsholm och min älskade dator kommer inte få följa med, sadface...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0