Då är det dags för tävling!

Hejsan svejsan!
 
Nu så är det inte många timmar kvar innan jag och mamma far iväg till Bälinge. Helgen är då fylld med tävling, blir borta två nätter så jag har inte tillgång till dator nu i helgen men ni får följa mig på instagram för där kommer jag lägga upp lite bilder och då förhoppningsvis på rosetter. Så om ni är alldeles för nyfikna på hur det går för mig och Spirit och inte orkar vänta till söndag kväll för uppdatering här på bloggen så är det på instagram som ni hittar resultaten.
 
Jag heter: linneamyllari
 
Klasserna som jag hoppar i helgen är 80, 90 på lördagen med bedömningarna A och A:0/A:0 sen på söndagen blir det 85, 90 med bedömningarna A:0/A:0 och A:0/A:0.
 
Önska oss lycka till vi ses på söndag kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0