Ändrade planer igen...

Då sitter man här vid datorn igen och har inte så mycket att göra. Men om en timme så kommer jag sitta klistrad framför tv:en eftersom att det är dags för den individuella hoppningen och vi har 3 av 4 svenskar med!
 
Fast nu hade jag tänkt att göra en liten uppdatering på min tävlingstermin. Nästa tävling blir den 25-26 augusti, det är ett meeting med lite lägre klasser. Det är alltså hoppning som jag pratar om nu, det blir LD, LC på lördagen och på söndagen blir det LD+5 och LC. Jag kommer inte riktigt ihåg vart det är någonstans men det är inte i västmanland men det är inom en 10 mils radie. Jag hoppas att det kommer gå bättre då än vad det gick nu i helgen... Men som jag brukar säga när jag blir utesluten är att det kan ju inte gå mycket sämre nästa tävling.
Så det här meetinget har kommit till i planeringen men en annan tävling har troligtvis försvunnit...
 
Fälttävlanstävlingen den 16/9 i Nyköping är redan full och jag står som fjärde reserv... Så jag tror inte att det blir någon fälttävlan nu i höst för det är så himla ont om tävlingar så jag tror inte att det är folk som kommer avanmäla sig. Blä säger jag bara! Jag hade verkligen sett fram emot att få komma ut på ett fält och hoppa lite terränghinder eftersom att Spirits bjudning till sådana hinder är så himla härlig. Men, men Jag får satsa på dressyren nu i höst och bara rida fälttävlan i vår istället (jag måste ju vara kvalad upp till P90 innan lag-SM).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0