4:de reserv!

Det går framåt! För en vecka sen så var jag sjätte reserv och nu är jag fjärde. Gud vad jag längtar till Strömsholm, jag är så himla nervös och spänd... Men jag vågar inte ens tänka tanken att jag inte skulle komma in. Jag måste komma in och så är det bara! Jag kan inte gå kvar på skolan som jag just nu sitter i.
 
Min högsta dröm är att hoppa i världcupen och jag tänker komma dit. Det spelar ingen roll hur lång tid det tar innan jag är tillräckligt duktig. Men en sak som spelar roll är nästa steg mot att uppnå min dröm och det är att börja på Strömsholm! Första steget var att börja rida, andra var att komma ut på tävlingar, efter det så var det egen häst som gällde och nu är det Strömsholm.
 
Att behöva gå kvar på den här skolan skulle vara en ren mardröm. Aldrig att jag vill ta studenten på den här skolan! Jag vill kunna se tillbaka på min gymnasietid som något bra, inte som den hemskaste perioden i mitt liv... Så jag bara måste komma in på Strömsholm. Fjärde reserv. Det är inte långt kvar innan jag får samtalet/brevet eller hur kansliet nu rapporterar den underbara nyheten om att jag kommit in på Strömsholm!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0