120813

Nu har jag nyligen kommit hem från stallet där jag bara tog en barbacka tur. Det var jättemysigt att bara sitta och inte tänka på något speciellt och jag tror att Spirit tyckte att det var rätt så skönt att få lite vila idag.
 
Innan jag åkte ut till stallet så var jag en sväng till Hallsta för vi hade Harkus möte. Måste säga att jag tyckte vi var väldigt effektiva med tanke på den långa dagordningen. Vi har kommit på en grovplanering under det nästkommande halvåret och det känns sjukt bra att vi har det planerat. Sen så måste jag tacka för Ellas supergoda chokladbollar!
 
Har tyvär inte kunnat fixa filmen för jag hittar inte kamerasladden... Jag hade tänkt att skriva mer om kursen i inlägget med filmen för det känns bättre att förklara en viss övning som ni kan se. Sen så vet jag inte riktigt vad jag kan skriva om teorin, för jag hann inte hämta papper och penna i det pressade tidsschemat så jag har inte kunnat skriva upp något. Så jag kommer inte ihåg så mycket men jag ska läsa på egen hand för att lära mig om saker och då speciellt foder.
 
//Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0