Dressyrprotokoll

Jag satt nyss och kollade igenom gamla protokoll från olika dressyrtävlingar (jag satte nyss in protokollen från gårdagen i min hästpärm). Där hittade jag en massa skojsiga protokoll, väldigt många på symfonie från 2007. Det var väldigt roligt att sitta och läsa igenom kommentarerna. Jag måste då säga att jag var jätteslarvig med vägarna när jag var mindre... varenda gång jag ska passera ett hörn står det "rid ut mer i hörnet" "rid bättre väg för att få mer poäng". Jag kan inte göra annat än att skratta åt dem protokollen xD

Hästar som jag tävlat dressyr på:
Symfomie - Högsta procent 51,11%
Karen - Högsta procent 46,30%
Sune - Högsta procent 56,67%
Charlie - Högsta procent 54,4%
Daniella - Högsta procent 48,62%
Märta - Högsta procent 57, 4%
Rubini - Högsta procent 54,1%
Ronny - Högsta procent 55,42%
Spargo - Högsta procent 55,51%
Spirit - Högsta procent 64% (fälttävlan) Högsta dressyr procent 58,67%

Det var blivit en del hästar med åren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0