Up all night to study Swedish and German!

Idag blidde det ingen ridning för mig då Jessica hade Spirit idag. Men det blev i alla fall en liten tur ut till stallet för att lämna ett tort regntäcke samt ge Spirit hans ögonsalva.

Anledningen till att vi hade regntäcket hemma var för att det inte varit i stallet någonsin förens nu. Mamma köpte det i Ullared senast hon var där och det var för ett tag sen. Jag tyckte verkligen att hon gjort ett supersnyggt köp där. Det är svart med lite gråa kanter och det är verkligen skitsnyggt! Men imorn kommer det vara fullt med lera på den så då kommer man inte kunna se hur snyggt det är, vilket är väldigt synd :(

Nu ska jag fortsätta läsa in mitt svenska tal till imorngon och sen ska jag läsa ut min lilla tyska bok <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0