Take a minute to breath...

JAG ÄR ARG OCH BESVIKEN! Jag är beskviken på att jag inte når mina (tydligen) för höga mål... Jag vet att jag inte ska klaga över skolan men mitt mål i vissa ämnen är att få A och då blir jag arg/ledsen/besviken när jag får ett C på ett prov. För jag vet ju att hade jag pluggat istället för att sitta vid dator och kollat på någon serie så skulle jag kanske fått ett A. Men jag är så jävla lat. Jag har två valmöjligheter: sänka mina mål eller sitta mindre vid datorn.
Ibland så hatar jag verkligen känslor. Och plugget!

Men nu så är jag redo till att åka ut till stallet för att plaska runt i vattenpölar med Spirre! Man måste ju dra nytta av vädret! Det enda som behövs nu är att någon kommer hem för att köra ut mig till stallet xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0